ONLY KNOW YOU LOVE HER WHEN YOU LET HER GO
DATUM: 2013-03-21 | TID: 21:55:00 | KATEGORI: Vardag

 
 Hej på er! C:
 Har inte bloggat på 2 dagar nu, eftersom jag gick till skolan igår och det var massor med plugg. 
Slutade runt 14.00 idag och väntade på Isabelle med Emilia och tog sedan tåget till Emporia.
Jag fick inte med mig något hem mer än en hudsalva som jag ska ha med mig på semestern.
 Och på tal om det så kommer jag inte kunna uppdatera alls mycket där, för jag ska sola heeela dagarna och      hoppas på att det regna här hemma i Sverige. C:
 
Men ja, ska sätta mig och plugga nu, så ha det bäst. 

♥ SKRIVET AV Molly

sv: haha sant, vad har du för planer för helgen då?

DATUM: 2013-03-22 | TID: 23:11:26
BLOGG/HEMSIDA: http://moollye.blogg.se
♥ SKRIVET AV LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands

Fin bild!

Svar: Tack! allt är bra typ, själv? :)

DATUM: 2013-03-23 | TID: 21:42:41
BLOGG/HEMSIDA: http://babustylee.webblogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?